Youtube Toolbar | KAPAT

7 Ocak 2008 Pazartesi

Uğur Arslan



1978 yılında İstanbul Karagümrük Muallim Naci İlköğretim Okulu'nda başladığı öğrenimini Orta Doğu Koleji'nde sürdürdü. Sakarya Üniversitesi Makine Meslek Yüksek Okulu'ndan mezun oldu. İşe girdiği fabrikadan kısa sürede ayrılarak lise yıllarındaki sunuculuk ve spikerlik idealini gerçekleştirmek için Ak Radyo'da program sunuculuğu yapmaya başladı. Bir yıl sonrada Kanal 7 televizyonunda sunuculuk ve sonrasında program yapımcılığına başladı. Bir yıl sunuculuk, spikerlik eğitimini aldıktan sonra Amerika'da New York Film Akademisi'nde yönetmenlik eğitimi gördü. Temmuz 1999'da New York'da ilk kısa filmini çekmeye başladıktan bir ay sonra askerlik görevini yapmak üzere Türkiye'ye döndü. Askerliğini İzmir Narlıdere'de yaptı.

Daha çok yazdığı ve seslendirdiği şiirleriyle tanınan Uğur Arslan, Kanal 7'de önceleri Ramazan aylarında yayınlanan, sosyal yardım içerikli "Deniz Feneri" adlı TV programını sunmaya başladı. Eski sinema oyuncusu İbrahim Uğurlu ile birlikte sunduğu program kısa sürede büyük ilgi görünce 1998 yılında aynı isimde "Deniz Feneri Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği"ni kurarak Yönetim Kurulu Başkanlı'ğını yaptı. Kendi şiirlerini seslendirdiği çeşitli albümler çıkaran Uğur Arslan, Kanal 7'de Deniz Feneri programını sürdürmektedir.
Eserleri [değiştir]

Şiirleri [değiştir]
Adı Mehmet (Ene Mehmet)
Aziz Yarim
Bazen
Beni Sana Yönlendir
Beni Tanırsın Sen
Bir Çiçek Aldım
Deniz Feneri
Er Mektubu
Gölgeli Adam
Gözlerin
Günahsız Aşk
Kavuşursak Biteriz Biz
Karagümrük yanıyor
Korkuyla Umut Arası
Lise Fotoğrafı
Metris
Namın Yürüsün
Satılık Aşk
Sen Ve Ben
Seni Yağmurdan Sonra Seveceğim
Sultaniyegah Sirto
Son Hıçkırık
Urfalı
Uyuyan Güzel
Yedi Zılgıt
Yollar

Kitap [değiştir]
Deniz Feneri Gerçek Hayattan Kesitler, Kasım 1999

Albümleri [değiştir]
Deniz Feneri, 2000
Deniz Feneri 2 Beni Tanırsın Sen, 2000
Deniz Feneri Şiirleri 3 Kavuşursak biteriz, 2003
Biz Barışmayız Artık Deniz Feneri Şiirleri 4, 2005
Karagümrük Yanıyor, 2006

TV dizisi [değiştir]
Karagümrük Yanıyor 2006 (Ramazan)

Karagümrük Yanıyor [değiştir]
Karagümrük Yanıyor, tüm Türkiye'nin beğenisini kazanan fakat Karagümrüklülerin ilk başlarda ısınamadığı bir şiir... Daha sonra doğup büyüdüğü semtini unutmadığını göstermek için çektiği televizyon dizisi... Tüm bunlar yaşanırken Uğur Arslan, 'Karagümrük Spor Kulübü Lokali'ne uğrayarak ve 'Fatih Karagümrüklüler Derneği'ne üye olarak semtteki abilerinin gönlünü aldı. Oysaki Karagümrük fiili olarak değil, aşk ile yanıyordu sözü edilen eserde. Ve birde Canlı-Yayın Beyaz Show'da Venezuellalı Kainat Güzeli Emmarys Pinto'ya Karagümrük Atkısı takması, başka bir programda (Savaş Ay'ın Programı) Savaş Ay'a Karagümrük Atkısı hediye etmesi güzel görüntülerdi...

İşte Olay Şarkı'nın Nakaratı

Karagümrük yanıyor polis beni arıyor

Karagümrük yanıyor herkes benden biliyor

Ben suçsuzum diyorum kimse beni duymuyor

Bunu bir tek sevdiğim birde allah biliyor

2005

Biz Barışmayız Artık - Deniz Feneri Şiirleri 4


2003

Kavuşursak Biteriz

Hiç yorum yok: