Youtube Toolbar | KAPAT

1 Şubat 2008 Cuma

Bedava Ttnet mp3 listesi arsivi




Sibel Can
Aksam Sefasi
Şarkı İsmi
Çakmak Çakmak
Benim Yerime de Sev
Aşkımız İçin
Çek Git Başımdan
İstanbulu Efkar Bastı
Sakın Sevme Beni
Akşam Sefası
Anladın Sen Onu
Aykırı Çiçek
Dönemezsin
Eski Toprak
Ayrılık Şarkısı


Emrah
Best Of Emrah/Klasikler
Şarkı İsmi
Unutabilsem
Seninle İlk Defa
Narin Yarim
Dura Dura
Götür Beni Gittiğin Yere
Ayrılamam
Boynu Bükükler
Belalım Benim
Sen Affetsen Ben Affetmem
Sevdim
Yaralı
Ben Yetim
Candan Sevmeli
Acıların Çocuğu


Ebru Gündes
Kaçak
Şarkı İsmi
Hayatta Başarılar Diliyorum
Mazi
Kaçak
Seni Unuturum
Dertler Benim Olsun
Mutluluklar Diliyorum
Saygılarımla
İyi Şanslar
Gidiyorum
Seni Sevmediğim Yalan
Seni Sevmeyen Ölsün


Can Kan
Cayır Cayır
Şarkı İsmi
Cayır Cayır
Seni Satamam
Dardayım
Gidene Bye Bye
Canımı Veririm
Bittin Sen (Dönemem)
Dura Dura
Anladım
Olaydım
Yaranamadım
Acıların Tadındayım
Dön
Aklına Tüküreyim
Sende mi
www.kirazim.com


Cengiz Kurtoğlu
Hain Geceler
Şarkı İsmi
Aklımda Gözleri Kaldı
Ordayım
Demek Gidiyorsun
Deli Yangınım
Gülüm Hey
Hain Geceler
Kaderimsin
Yıllarım Boşa Geçti
Şansım Ne Yapsın
Bu Şehirden Gidiyorum


Orhan Gencebay
Klasikler Sizin Seçtikleriniz
Şarkı İsmi
Batsın Bu Dünya
Hatasız Kul Olmaz
Bir Teselli Ver
Yarrabim
Meyhaneci
Kır Gönlünün Zincirini
Ümit Şarkısı
Bunca Yıl Habersiz
Beni Böyle Sev
Kaderimin Oyunu
Dertler Benim Olsun
Yorgun Gözler
Çilekeş
Bir Görüşte Aşık Oldum
Hor Görme Garibi
Vazgeç Gönlüm
Aşk Pınarı
Sende Bizdensin
Akşam Güneşi
Dönmeyen Yıllar
Benim Dünya
Kabahat Seni Sevende
Ziyankar
Bitecek Dertlerimiz


Adnan Şenses
Adnan Şenses Klasikleri
Şarkı İsmi
Ak Düştü Saçlarıma
Doldur Meyhaneci
Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş
Duman Oldum
Kader
Sen Miydin
Bana Herşey Seni Hatırlatıyor
Eski Dostlar
Çok Üzgünsün Arkadaş
Dost Bildiklerim
Yorgunum
Kırmızıyı Severler
Limoncu (Çalpara)
Sen Dünyalar Güzeli
Kara Ali
Sulukule
Şoparım
Selam Söyle Babana
Yama Yama
Bizim Mahalle


Bergen
Acıların Kadını
Şarkı İsmi
Eller Aldı
Sevgilim Ol
Acıların Kadını
Benim İçin Üzülme
Kul Duası
Şoför
Gülümse Biraz
Dertli Dertli
Kararsız Sevgili
Olmaz Olsun
Zor Geliyor
Sen Affetsen
Biçare
Neden Dönmedin


İbrahim Tatlıses
Acı Gerçekler
Şarkı İsmi
Buda Geçer
Acı Gerçekler
Ölürsem Kabrime Gelme İstemem
Seni Yakacaklar
Gülmemiz Gerek
Hiç Kimseye Sözüm Yok
Toprağın Oğlu Sabuha
Ayrılık Kolay Değil
Ayağında Kundura
İndim Gülün Bağına
Mutlu Ol Yeter
Bir Kulunu Çok Sevdim
Yaşamak Bu Değil
Hepsi Geçer
Nasıl İsyan Etmem


Latif Doğan
Küstüm
Şarkı İsmi
Küstüm
Güllü Güllü
Bir Gelin Ağlıyor
Allahın Emri İle
Portakal Dilim Dilim
Uyma Güzel
Kınayı Getir Aney
Şirvani
Kınalı Kuzu
Hülya


Ümit Besen
Bizim Hikayemiz
Şarkı İsmi
İşte Bu Bizim Hikayemiz
Senin Olmaya Geldim
Kadehi Şişeyi Kırarım
Beddua
Biz Ayrılamayız
Eski Dostlar
Baharı Bekleyen
Neden Saçların
Gidiyor
Yakarım Bu Şehri
Tanrım Beni Baştan Yarat
Bir Kadın Tanıdım


Ferdi Tayfur
Prangalar
Şarkı İsmi
Emmioğlu
Geçen Yıl
Dedikodu
Prangalar
Bir Bilsen
Kanayan Gül (Yine Sensiz)
Sabahçı Kahvesi
Sen Nerdesin Ben Nerdeyim
Gittin O Gidiş
Yüreğimde Çarpıyorsun

Hiç yorum yok: